Post by tenmaidilirec on Mar 16, 2022 12:08:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragon Village ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragon Village IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for mange gull ▞▞▞
▞▞▞ Dragon Village 2022 version ▞▞▞
Dragon Village Priložnostne gecj
Det er kult og morsomt, og jeg lavd dragene og den kule dragen er en rodt-drage
Phantom of Opera - Mystery Visual Novel, Thriller Aventure tmna
Var t nivå 40, fikk oppdateringen og den tok alt jeg hadde og startet meg på nivå 1. Nå sparker det meg i gang etter 4 til 5 minutter. Hva skjer med dette spillet. Vennligst fiks det.
Dette spillet er det beste det gir deg alle slags drager der sjeldne drager som du kan få når du får puslespillbrikker du venter til du får alle brikkene så får du 🐉
Det var veldig gøy å spille
Dragon Village Priložnostne gecj
jeg liker det, men problemet er alltid hengt, eller spillet er nært når jeg samler myntene. og når jeg trenger å kreve noe, stopper spillet .. vær så snill å fikse dette ..
Det var super logg
Takk det er et flott spill
Jeg ga den en 3, det er greit.😑
...men hvem kan si det? Som så mange spill her; den starter tilfeldig i bakgrunnen, fører deg inn i apper omtrent når opplæringen very *friendly* personter, og kjører omtrent like raskt som kanadisk melasse i januar! Helt *forferdelige* servere.
Det er søtt
Kan du lage flere spill med drager uten internett
Lumayan...buat ngusir kebosanan....keyenn....
Jeg vil laste den ned, men den har massevis av MB, jeg er virkelig ikke fornøyd fordi jeg ikke vil slette alle appene mine som jeg har. Som instagtram og spotify osv. Vennligst hjelp jeg har slettet bilder og meldinger. Det er kjedelig.
Så gøy at jeg vet at folk sutrer om tillegg, men det er et ganske våpenspill, ikke mange feil, og dragene er så søte at jeg elsker ilden en masse, så 5 stjerner
Dragon Village Casual jxmo
Du må starte telefonen på nytt og deretter laste den ned
Jeg ville gitt dette spillet fem stjerner, men det er for feilaktig! Først taklet jeg det, men så nektet spillet å laste helt.
Jeg liker dette spillet fordi det er veldig avslappende og morsomt, og jeg lurer sikkert på hvorfor jeg ga opp Star, det er fordi det er fordi jeg ikke har noen feil
Dette spillet er så hatet fordi jeg allerede laster ned, men jeg kan ikke åpne fordi det stopper forbud mot dette spillet.
Dette spillet er veldig kult, og du trenger heller ikke nettverkstilkobling 💗💗
Jeg gleder meg og den andre dagen at du har god tid til neste dag levering på bestillinger av et problem er en god dag for meg
Tvunget tillegg, selv om det gir deg muligheten til å "gå glipp" av det
Jeg savner den gamle og nå har du oppdatert og det er søppel som å utvinne noe gull for å bli rik.
Jeg hadde over 500k mynter nå står det at jeg er negativ 800k fix takk
Dette spillet er bra, ikke kjedelig, men du kan spille dette spillet offline
Selv dragesekker er bedre enn denne sugesekken du taper
Betalt for $100 dollar på spillet det tok. Momey mottok ikke spillpengene mine
Flott spill hvis du liker tycoon-spill
Endret igjen? Og det er verre enn før. Du kan gjøre totalt 4 ting. Kjøp drager, nivå/utvik dem, lag et lag og kjemp. Det er hele spillet, og det er virkelig kjedelig.
Fantastisk og morsomt
Det var et fantastisk spill inntil jeg fikk oppdateringen, da var det fryktelig. Får ikke oppdateringen!!
Jeg hater Android-versjonen !!!!
Kjedelig
😎
Jeg installerer dette spillet om regnværsdager i det minste er det vil komme kar dunga
Jeg setter 3 stjerner, fordi jeg ikke engang kan åpne spillet. Når jeg åpner appen første gang den ble installert, viser den en tom skjerm og så står det at dragon village stoppet. Fiks det.
Bdis
Jeg liker ikke å laste